SBSV Naiset Edustus etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy,säbä,sähly, joukkueen kotipaikka on Vantaa ja pelattava sarja 1. divisioona. Joukkueeseen kuuluu 31 jäsentä ja kalenterissa on 41 tulevaa treeniä tai peliä.

Hei Nainen! Tässä on elämäsi tilaisuus liittyä huikeeseen jengiin! Älä päästä sitä karkuun!
SBSV Naiset etsii nimittäin nyt muutamaa täsmävahvistusta kokoonpanoon 1. divariin kaudelle 2021–2022!

SBSV on vantaalaisen Salibandyseura Vantagen naisten edustusjoukkue. Pelaamme kaudella 2021–2022 naisten 1. divisioonassa. Lisäksi osallistumme Suomen Cup:iin ja Arena Centerin Playliigaan sekä kesä- että talvikaudella. Treenaamme kahden valmentajan johdolla kerran viikossa, tiistaisin Vantaan Tiger Sport Areenalla klo 20:30–22:00.

Joukkueen runko jatkaa tulevalle kaudelle paria pelaajaa lukuun ottamatta lähes muuttumattomana. Etsimme lisäksi vielä paria vahvistusta kokoonpanoon. Haussa on aktiivinen joukkuepelaaja, jolta löytyy jo kokemusta salibandystä, mielellään 1. divisioona -tasolta.

Mikäli koet, että voisit olla juuri se puuttuva palanen, ota yhteyttä! Sovitaan sitten yhdessä, milloin voisit tulla treeneihin näyttäytymään (vaikka try outit tässä maailman tilanteessa nyt hankalia onkin, niin toivo elää että saadaan treenit pian taas pyörimään)! Meillä on kiistatta koko salibandyskenen paras porukka! Nähdään treeneissä! ;)

Joukkueenjohtaja: Minna Jaalivaara, sbsvnaiset(miuku)gmail(piste)com

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 5 tuntia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
SBSV Naiset Edustus: kokoonpano